Parázs Benedek Zoltán (2023) BTL és online marketing. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakdolgozat Parázs Benedek.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Parázs Benedek Zoltán.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (461kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a marketingkommunikáció és online marketing, BTL témára, azon belül a Ceglédi Gyógyfürdő és Szabadidő Központ bemutatására épül, azt fejtettem ki mi a feladata, milyen hatással van, mennyire járul hozzá az emberek szabadidős kikapcsolódásához, időtöltéséhez. Az biztos, hogy jelentős szerepet játszik Cegléd turisztikai életében, és még a környező települések lakóit illetően is. Fekvését illetően jelentős előnye, hogy akár a fővárosból is könnyen megközelíthető, az M4-es autópályáról letérve pár perc. Cegléd jelentős turisztikai komplexuma, sok embernek különleges élményt nyújt. Legtöbben általában egyéni út keretében, kikapcsolódási, szórakozási, szabadidő eltöltése céljából keresik fel a létesítményt, de a szálloda részlegben üzleti vagy egyéb célból is fordulnak meg vendégek, akár csapatépítők, meetingek részére is tudnak helyet biztosítani. Rendszeresen táboroznak gyerekek is a komplexumban és kalandpark is várja a látogatókat. Van egy gyönyörű tó is, ahol kellemes sétákat lehet tenni akár kutyával is. A ceglédi és a környező települések lakói évente többször is ellátogatnak ide, de messzebbről, külföldről is jönnek, nagyon jó híre van. A fejlesztést, a folyamatos megújulást a turizmus fejlődése is megköveteli, ügyelve a környezet károsodásának elkerülésére. A marketing létfontosságú ezen térség részére is, kell a reklám, hogy az ide látogatni készülők minden szükséges információ birtokában legyenek és felkeltsék az érdeklődésüket akár különböző érdekes programokkal, rendezvényekkel. Nyáron sok koncertnek, fesztiválnak adnak helyet. Volt itt már Lecsófesztivál is, de rendszeresen itt tartják a híres Laskafesztivált, ami sok-sok látogatót vonz ide évről-évre. Az idelátogatók által keltett jó hírnév kiemelt fontosságú, hogy egyre több embert vonzzanak ide, akik minden szempontból elégedettek legyenek. Végezetül itt is szeretném megköszönni a sok segítséget, amit a szabadidő központ dolgozóitól is kaptam, akik a saját napi feladataik mellett engem is támogattak a dolgozatom elkészülésében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | célcsopor(tok), direkt marketing, emberi kommunikáció, gyógyturizmus, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Okt. 03. 13:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Okt. 03. 13:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |