Barilló Imola Anna (2023) A Wizz Air online kommunikáció vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Barilló_Imola_Anna_ISAJ65 másolat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
Barilló Imola.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
PDF
Külső_bírálat_Barilló_Imola_Anna_ISAJ65.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (192kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az online kommunikáció sosem volt olyan fontos, mint napjainkban. Ahogy az internetezők száma világszerte növekszik, a digitális platformokon történő kommunikáció kulcsszerepet játszik a vállalatok és ügyfeleik közötti kapcsolatokban. Ezen belül az utasélmény javítása online kommunikációs eszközökkel különösen aktuális téma lett. A COVID-19 járvány miatt sok ember választotta az online foglalási és tájékozódási eszközöket, és ebben az új környezetben az utasok elvárásai is növekedtek. Én magam is észrevettem, hogy az átlátható, gyors és hatékony online kommunikáció meghatározza, mely légitársaságokat választom utazásaim során. Ráadásul, amikor problémába ütközöm, vagy kérdésem van, az online csatornákon keresztüli segítségnyújtás gyorsasága és hatékonysága döntő szerepet játszik az összképben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | innováció, közösségi média, légiközlekedés, marketing, marketingstratégiák, online kommunikációelmélet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Okt. 03. 13:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Okt. 03. 13:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |