A Wizz Air online kommunikáció vizsgálata

Barilló Imola Anna (2023) A Wizz Air online kommunikáció vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Barilló_Imola_Anna_ISAJ65 másolat.pdf] PDF
Barilló_Imola_Anna_ISAJ65 másolat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Barilló Imola.pdf] PDF
Barilló Imola.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Külső_bírálat_Barilló_Imola_Anna_ISAJ65.pdf] PDF
Külső_bírálat_Barilló_Imola_Anna_ISAJ65.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)

Absztrakt (kivonat)

Az online kommunikáció sosem volt olyan fontos, mint napjainkban. Ahogy az internetezők száma világszerte növekszik, a digitális platformokon történő kommunikáció kulcsszerepet játszik a vállalatok és ügyfeleik közötti kapcsolatokban. Ezen belül az utasélmény javítása online kommunikációs eszközökkel különösen aktuális téma lett. A COVID-19 járvány miatt sok ember választotta az online foglalási és tájékozódási eszközöket, és ebben az új környezetben az utasok elvárásai is növekedtek. Én magam is észrevettem, hogy az átlátható, gyors és hatékony online kommunikáció meghatározza, mely légitársaságokat választom utazásaim során. Ráadásul, amikor problémába ütközöm, vagy kérdésem van, az online csatornákon keresztüli segítségnyújtás gyorsasága és hatékonysága döntő szerepet játszik az összképben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: innováció, közösségi média, légiközlekedés, marketing, marketingstratégiák, online kommunikációelmélet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Okt. 03. 13:41
Utolsó módosítás: 2024. Okt. 03. 13:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet