A belső kommunikáció szerepe a generációváltásban, Graboplast Zrt. esettanulmány

Paár Mária (2024) A belső kommunikáció szerepe a generációváltásban, Graboplast Zrt. esettanulmány. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A belső kommunikáció szerepe a generációváltásban, Graboplast Zrt. esettanulmány.pdf] PDF
A belső kommunikáció szerepe a generációváltásban, Graboplast Zrt. esettanulmány.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 28..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_HRNVXB.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_HRNVXB.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (464kB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT BÍRÁLATA_Paár.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT BÍRÁLATA_Paár.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (82kB)
[thumbnail of PaárM_ bírálat.pdf] PDF
PaárM_ bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (187kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban hat generáció tagjai élnek együtt, így fontossá vált a kiegyensúlyozott együttműködés érdekében egymás megértése, különösképpen a munkahelyeken. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy egy nagyvállalatnál végbemenő vezetőváltást, amely generációváltás is egyben, a szervezet tagjaival hogyan lehet gördülékenyen elfogadtatni, milyen belső kommunikációs eszközök használata segíti ebben az új vezetést. A szervezeti kultúrát hogyan befolyásolja a vezetői stílus, amely egyértelműen meghatározza a kommunikáció módját és csatornáit. Az esettanulmány készítése rávilágított, hogy az egész szervezetet érintő változásban a vezetés következetessége és nyílt kommunikációja elengedhetetlen. Türelemmel, konzekvensen és lépésenként haladva hozza el a változást, nemcsak a folyamatokban, az informatikai rendszerekben, de a munkavállalók lelkében és attitűdjében is. Egy nagy múltú vállalatnál fontos a hagyományok megtartása az új, modern eszközök bevezetése mellett. Lehet bármilyen digitális és felgyorsult a világ, a személyes kapcsolódások, a közvetlen párbeszéd továbbra is a siker kulcsa.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Public Relations és szóvivő

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: belső PR, generációváltás, szervezeti kommunikáció, szervezeti kultúra, vezetési stílus(ok)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Okt. 03. 13:39
Utolsó módosítás: 2024. Okt. 03. 13:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet