Ládi Eszter Kata (2024) Az ügyfélélmény növelése a luxuskiszolgálás területén, különös tekintettel a luxusvendéglátásra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ládi Eszter Kata - PR szóvívő képzés szakdolgozat final version.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (864kB) |
|
PDF
Ládi Eszter Kata PR és szóvívő képzés - kutatás vázlata .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (126kB) |
|
PDF
Ládi Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (798kB) |
|
PDF
Ládi Eszter Kata szakdolgozat értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (41kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja, hogy feltárjam, hogyan vonzzák be és tartják meg a luxusszállodák az ügyfeleiket, illetve, hogyan emelhető a vendégélmény számukra, megvizsgálom, milyen tényezők mentén igyekeznek a legjobban megfelelni a vállalatok a luxusfogyasztók elvárásainak. Ami a kutatásom módszertanát illeti, mind primer mind pedig szekunder kutatást is végzek. A szakirodalmi áttekintés és az esettanulmány mellett mélyinterjúk segítenek a szakemberek nézőpontjainak feltárásában és a téma mélyebb vizsgálatában. A témaválasztásom oka, hogy jelenleg egy nemzetközi luxusszállodaláncnál dolgozok, ahol minden nap nagyon fontos kérdés, hogyan nyújtható a vendégek számára a lehető legmagasabb minőségű kiszolgálás, ehhez pedig elengedhetetlen a luxuskiszolgálás mélyebb ismerete. Nagyon érdekesnek és innovatívnak tartom ezt a területet. A luxusmárkáknak fontos jellemzője, hogy előre és hátra is nézniük kell, amellett, hogy visszamennek a gyökereikhez meg kell tudni újulniuk a szélesebb célközönség elérése érdekében. Emellett nagyon fontosak a mai világban az adatok. „Data is the new oil”, tehát minél jobban ismerik a vállalatok az ügyfeleiket, annál eredményesebb lehet az ügyfélkiszolgálás. Az eredményekből kiderül továbbá, hogy szoros összefüggés rejlik egy márka imázsa, kommunikációja, illetve az ügyféllojalitás között. A márka imázsa ugyanis meghatározza, hogyan látják az ügyfelek az adott márkát, a kommunikáció pedig ennek kialakításában segít. A kommunikáció során a storytelling kiemlet fontosságú egy luxusmárka esetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | luxus, szállodaipar, ügyfélkapcsolat, ügyfélorientált szolgáltatás(ok), vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Okt. 03. 13:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Okt. 03. 13:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |