Az ügyfélélmény növelése a luxuskiszolgálás területén, különös tekintettel a luxusvendéglátásra

Ládi Eszter Kata (2024) Az ügyfélélmény növelése a luxuskiszolgálás területén, különös tekintettel a luxusvendéglátásra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Ládi Eszter Kata - PR  szóvívő képzés szakdolgozat final version.pdf] PDF
Ládi Eszter Kata - PR szóvívő képzés szakdolgozat final version.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (864kB)
[thumbnail of Ládi Eszter Kata PR és szóvívő képzés - kutatás vázlata .pdf] PDF
Ládi Eszter Kata PR és szóvívő képzés - kutatás vázlata .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (126kB)
[thumbnail of Ládi Eszter.pdf] PDF
Ládi Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (798kB)
[thumbnail of Ládi Eszter Kata szakdolgozat értékelés.pdf] PDF
Ládi Eszter Kata szakdolgozat értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (41kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja, hogy feltárjam, hogyan vonzzák be és tartják meg a luxusszállodák az ügyfeleiket, illetve, hogyan emelhető a vendégélmény számukra, megvizsgálom, milyen tényezők mentén igyekeznek a legjobban megfelelni a vállalatok a luxusfogyasztók elvárásainak. Ami a kutatásom módszertanát illeti, mind primer mind pedig szekunder kutatást is végzek. A szakirodalmi áttekintés és az esettanulmány mellett mélyinterjúk segítenek a szakemberek nézőpontjainak feltárásában és a téma mélyebb vizsgálatában. A témaválasztásom oka, hogy jelenleg egy nemzetközi luxusszállodaláncnál dolgozok, ahol minden nap nagyon fontos kérdés, hogyan nyújtható a vendégek számára a lehető legmagasabb minőségű kiszolgálás, ehhez pedig elengedhetetlen a luxuskiszolgálás mélyebb ismerete. Nagyon érdekesnek és innovatívnak tartom ezt a területet. A luxusmárkáknak fontos jellemzője, hogy előre és hátra is nézniük kell, amellett, hogy visszamennek a gyökereikhez meg kell tudni újulniuk a szélesebb célközönség elérése érdekében. Emellett nagyon fontosak a mai világban az adatok. „Data is the new oil”, tehát minél jobban ismerik a vállalatok az ügyfeleiket, annál eredményesebb lehet az ügyfélkiszolgálás. Az eredményekből kiderül továbbá, hogy szoros összefüggés rejlik egy márka imázsa, kommunikációja, illetve az ügyféllojalitás között. A márka imázsa ugyanis meghatározza, hogyan látják az ügyfelek az adott márkát, a kommunikáció pedig ennek kialakításában segít. A kommunikáció során a storytelling kiemlet fontosságú egy luxusmárka esetében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Public Relations és szóvivő

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: luxus, szállodaipar, ügyfélkapcsolat, ügyfélorientált szolgáltatás(ok), vendéglátóipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Okt. 03. 13:39
Utolsó módosítás: 2024. Okt. 03. 13:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet