Albert Johanna Madléna (2024) Az intracompany kommunikáció bemutatása egy működő vállalat mintája alapján. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
szakdolgozat_Albert_JM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (853kB) |
|
PDF
Albert Madléna bírálat final by HJ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (286kB) |
|
PDF
Opp_Albert J Madléna_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (825kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat egy működő vállalat mintája alapján tekinti át a vállalati belső kommunikációt. A vizsgált vállalat egy külföldi székhelyű cég leányvállalata, ezáltal a belső kommunikáció nem csak helyben, hanem országhatárokon átívelően valósul meg. A kommunikációs eszközök áttekintése után a kutatás a telephelyek közötti interkulturális kommunikációt, a céges újság szerepét, illetve a tavaly bevezetett, mobiltelefonon működő Chatbot alkalmazást vizsgálta részletesebben a dolgozat. Utóbbi már a legújabb technológát képviseli és azonnali tájékoztatást és a dolgozók jobb elérését teszi lehetővé.A kutatás azért is időszerű, mert a vizsgált vállalat másfél éve vezette be az új alkalmazást, amivel kapcsolatban azonban még nem volt a felhasználók között véleménymérés.A dolgozat végén a kutatási eredmények összegzése után javaslatokat fogalmazok meg a vállalat számára a belső kommunikáció javítására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció fejlesztése, digitalizáció, interkulturális kommunikáció, kommunikációs eszközök, vállalati kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Okt. 03. 13:39 |
Utolsó módosítás: | 2024. Okt. 03. 13:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |