Truong Hai Minh (2024) Customers' intention in using Fintech services in Vietnam post-Covid-19 pandemic. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Truong Hai Minh - OO3HCV-thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (741kB) |
|
PDF
TruongMinh_MA_evaluation.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (152kB) |
|
PDF
Troung_Hai_Minh_Thesis_assesment.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (78kB) |
Absztrakt (kivonat)
The study emphasizes the significance of examining customers' intention towards utilizing Fintech services in Vietnam after the Covid-19 pandemic. The goal of this study is to provide significant insights into consumer motivations and preferences surrounding Fintech adoption by analyzing factors affecting the intention of Fintech’s users included Perceived Usefulness, Perceived Ease of use, User Innovativeness, Perceived Trust, Perceived Risks, Social Influence based on the proposition of Technology Acceptance Model (TAM).
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi gazdaság és gazdálkodás (angol)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | covid 19, customer intention, fintech, Mobile Payment, technology acceptance model, Vitenam |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 26. 08:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 26. 08:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |