Customers' intention in using Fintech services in Vietnam post-Covid-19 pandemic

Truong Hai Minh (2024) Customers' intention in using Fintech services in Vietnam post-Covid-19 pandemic. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Truong Hai Minh - OO3HCV-thesis.pdf] PDF
Truong Hai Minh - OO3HCV-thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (741kB)
[thumbnail of TruongMinh_MA_evaluation.pdf] PDF
TruongMinh_MA_evaluation.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (152kB)
[thumbnail of Troung_Hai_Minh_Thesis_assesment.pdf] PDF
Troung_Hai_Minh_Thesis_assesment.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (78kB)

Absztrakt (kivonat)

The study emphasizes the significance of examining customers' intention towards utilizing Fintech services in Vietnam after the Covid-19 pandemic. The goal of this study is to provide significant insights into consumer motivations and preferences surrounding Fintech adoption by analyzing factors affecting the intention of Fintech’s users included Perceived Usefulness, Perceived Ease of use, User Innovativeness, Perceived Trust, Perceived Risks, Social Influence based on the proposition of Technology Acceptance Model (TAM).

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdaság és gazdálkodás (angol)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: covid 19, customer intention, fintech, Mobile Payment, technology acceptance model, Vitenam
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 26. 08:02
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 26. 08:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet