Kádár Luca (2024) The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z. Külkereskedelmi Kar.
PDF
THESIS_Luca Kádár_Z2B6C0.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 29.. Download (1MB) |
|
PDF
Declaration on the work uploaded to the BBU Repository of.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (424kB) |
|
PDF
Kadar Luca- biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (337kB) |
|
PDF
Dissertation report by external assessor_Luca Kádár.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (150kB) |
Absztrakt (kivonat)
The thesis aims to reveal the importance of brand image and identity, meaning a set of tools used by companies to build brand equity in marketing, and their development throughout the beauty industry detailed specifically in modern haircare. For deeper understanding, the study presents analyses through one of the top global professional haircare companies, L’Oréal and its Professional Products Division operating with four brands in Hungary: L’Oréal Professionnel, Kérastase, Redken and Matrix. The study as well provides insights on how Gen Z differs from previous generations, such as Gen X, Gen Y and Baby Boomers regarding their consumption and purchasing behaviour of haircare products and services.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cégelemzés, hajápolás, L'Oréal, marketing, márkaépítés, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 26. 08:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 26. 08:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |