Communication Strategy in Crisis of Vietnamese Businesses

Nguyen Minh Hien (2024) Communication Strategy in Crisis of Vietnamese Businesses. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of THESIS_Nguyen Minh Hien-final.pdf] PDF
THESIS_Nguyen Minh Hien-final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nguyen Minh Hien_thesis-assesment-form_2024.pdf] PDF
Nguyen Minh Hien_thesis-assesment-form_2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (129kB)
[thumbnail of Nguyen Minh Hien_2024május.pdf] PDF
Nguyen Minh Hien_2024május.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (108kB)

Absztrakt (kivonat)

The research objectives of the topic are to synthesize theoretical foundations related to the communication strategies of enterprises in crisis management. Additionally, this research aims to introduce, analyze, evaluate communication strategies during crises in Vietnamese businesses today. This includes communication strategies during crises related to product and service quality, communication messages, and leadership image. Moreover, the research will also provide lessons to assist businesses in crisis management.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business, communication, communication strategy, crisis management, Crisis Strategy, Vietnam
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 26. 08:00
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 26. 08:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet