Nguyen Minh Hien (2024) Communication Strategy in Crisis of Vietnamese Businesses. Külkereskedelmi Kar.
PDF
THESIS_Nguyen Minh Hien-final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nguyen Minh Hien_thesis-assesment-form_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (129kB) |
|
PDF
Nguyen Minh Hien_2024május.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (108kB) |
Absztrakt (kivonat)
The research objectives of the topic are to synthesize theoretical foundations related to the communication strategies of enterprises in crisis management. Additionally, this research aims to introduce, analyze, evaluate communication strategies during crises in Vietnamese businesses today. This includes communication strategies during crises related to product and service quality, communication messages, and leadership image. Moreover, the research will also provide lessons to assist businesses in crisis management.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business, communication, communication strategy, crisis management, Crisis Strategy, Vietnam |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 26. 08:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 26. 08:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |