A minőségirányítás és a fogyasztói elégedettség összefüggései és fontossága az élelmiszerkereskedelemben

Takáts Réka (2016) A minőségirányítás és a fogyasztói elégedettség összefüggései és fontossága az élelmiszerkereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT VÉGLEGESVÁLTOZAT 20160506 87-.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT VÉGLEGESVÁLTOZAT 20160506 87-.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Élelmiszerbiztonság, Vevői elégedettség, Minőségirányítás az élelmiszerkereskedelemben, HACCP
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 07. 11:08
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 09. 14:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet