Harmath Mária (2024) Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Harmath_Mária_DFV2CF_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat Harmath Mária.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Harmath Mária.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
Absztrakt (kivonat)
ABSZTRAKT Szakdolgozatomban egy Pomázon található gazdaság, a Breier Farm marketingkommunikácóját elemeztem, azon belül az eseménymarketing területére és a vállalkozás által használt közösségi oldalakra koncentrálva. Mindezt a szekunder kutatási adatok vizsgálata mellett primer kutatással valósítottam meg. Egyrészt primer kvalitatív kutatást végeztem, egy személyes mélyinterjú formájában. Másrészt kvantitatív kutatást végeztem egy online kérdőív segítségével. Ennek eredménye bár nem reprezentatív, mégis értékes adatok nyerhetők belőle. Az alábbi hipotéziseket határoztam meg: H1: A Breier Farm látogatói leginkább a Facebook oldalról tájékozódnak a Breier Farmon tartott eseményekről és programokról. H2: A látogatók többsége szívesen iratkozna föl hírlevélre. H3: A látogatók leginkább az ünnepekkel kapcsolatos és a családi programokat látogatnák szívesen a Breier Farmon. Végül megállapítottam, hogy fentiek közül az első (H1) és a harmadik (H3) igaznak, a második (H2) tévesnek bizonyult.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | emberi kommunikáció, eseménymarketing, fenntarthatóság, közösségi oldalak, marketin |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |