A fenntarthatóság és a vállalati társadalmi felelősségvállalás jelentősége az X, az Y és a Z generációk körében

Heitler Luca Éva (2024) A fenntarthatóság és a vállalati társadalmi felelősségvállalás jelentősége az X, az Y és a Z generációk körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Heitler_Luca_szakdolgozat.pdf] PDF
Heitler_Luca_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Bírálat - külső.pdf] PDF
Bírálat - külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (187kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Heitler Luca Éva.pdf] PDF
Bírálat_belső_Heitler Luca Éva.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

A környezetvédelem, a fenntarthatóság és a fenntartható megoldások egyre fontosabbáváltak az emberiség számára a klímaváltozás és egyéb negatív hatások előrehaladtával. Atermészeti erőforrásaink sem korlátlanok, és mostanra már számtalan kutatás és jelentés hívjafel a figyelmet arra, hogy többet használtunk belőlük, mint amennyivel el tud látni minket atermészet. Mindemellett nem csak fogyasztásunk nőtt rohamos tempóban, hanem afogyasztásunkból következő környezetszennyezésünk is bőven ad aggodalomra okot. Bár apszichológia nem kezeli külön mentális betegségként, kialakult egy külön kifejezés az ezen atényeken alapuló szorongásra, ez pedig a “klímaszorongás” vagy “ökoszorongás”, melymanapság tömegeket érint, főképp a fiatalok generációjában gyakori. A Z generáció egy részemég általános iskolás tanulmányait folytatja, mások pedig már teljesen önálló, felnőtt életet él.Még a legidősebb tagjait tekintve is elmondhatjuk, hogy előttük még a teljes életük, karrierjükkezdetén állnak, és ez teszi őket az egyik legérintettebb generációvá a klímaváltozás éskövetkezményei által.Az említett ökológiai változások, és a velük járó negatív hatások egy olyan aktuális téma,amelyről való tanulás mindenki számára érdek egy jobb jövő elérése, vagy a jelen élhetőségiszint fenntartása érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fenntarthatóság, vállalati kommunikáció, Z generáció, zöld marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:47
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet