Tótyik Dominik (2024) A szolgáltatásmarketing sajátosságainak vizsgálata a hazai csomaglogisztikai piacon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat 05.08 - Tótyik Dominik.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 06.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (323kB) |
|
PDF
avdhA8-059d1a40-16c5-4e88-9384-e28716d7370b.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 06.. Download (495kB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 06.. Download (564kB) |
|
PDF
Bírálat_Tótyik_Dominik.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
Mai világunk gazdaságának működéséhez kulcsfontosságú szerepet játszanak a szolgáltatások. Az egyik legfontosabb szolgáltatás gazdaságunkban a logisztika. A jelenlegi társadalmi berendezkedés fenntartásához létfontosságú szerepet játszik az iparág. Ez a kulcsfontosságú gazdasági szektor nélkül a világgazdaság összeomlana, hiszen a fogalom magába foglalja mindazt a folyamatot, amin keresztül egy termék akár a bolygó másik feléről eljut egyik pontból a másikba, pl. így jutnak el a termékek a boltok polcaira, stb. A logisztikán belül megtalálható számos iparág: fuvarozás, raktárlogisztika, csomaglogisztika, stb. A záródolgozatom során a csomaglogisztikai szegmens marketing tevékenységeinek témakörét fogom részletesen körül járni. Azért esett erre a témára a választásom, mert mindig is érdekelt a logisztika és a marketing témaköre, azon belül, hogy egy termék milyen utat tesz meg mielőtt a kezünkbe kerül. Továbbá marketing részről mindig is érdeklődő voltam szolgáltatások terén, hiszen a családom üzemeltet egy vendéglátó egységet. Valamint, az inspirált még a téma kiválasztásában, hogy lehetőségem akadt a kötelező szakmai gyakorlatomat a GLS Hungary-nél töltenem a Marketing osztályon, mint gyakornok. Mielőtt kezdtem a gyakorlatomat a cégnél, egy kérdés merült fel bennem, ami jelenlegi záródolgozatom kutatási kérdése is egyben. Az a kérdés merült fel, hogy vajon mennyire fontos egy ilyen vállalatnak egy jól megszervezett marketing osztály, hiszen ez az iparágról nem ez az első dolog ami az embernek eszébe jut. Erre a kérdésre fogom a dolgozatom készítése során keresni a választ, ezt primer adatokkal elősegítve, melyeket a saját tapasztalataimon keresztül szereztem. A vállalatnál eltöltött idő alatt rendkívül sok hasznos ismeretre tettem szert és tapasztalhattam meg az elméletben tanultakat. Beleláttam a Marketing osztályon történő folyamatokba, feladatokba, esetleges döntésekbe, stb. A dolgozatom során be fogom mutatni a szolgáltatásmarketing sajátosságait, melyeket kiegészítek az iparághoz kötődő példákkal, ezután részletesen bemutatom a vállalatot, ahol töltöttem a szakmai gyakorlatom (GLS Hungary), mindezek után pedig végig vezetem a 4P-ből álló marketing mixet a cég marketingtevékenységeit alapul véve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, ármarketing, logisztikai szolgáltatások, reklámeszközök, szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |