A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése

Czigány Hanna Kata (2024) A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat - Czigány Hanna Kata (1) jav.pdf] PDF
Szakdolgozat - Czigány Hanna Kata (1) jav.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 06..

Download (1MB)
[thumbnail of SKM_C250i24043011490 (1).pdf] PDF
SKM_C250i24043011490 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (47kB)
[thumbnail of Biralat_Czigany_Hanna.pdf] PDF
Biralat_Czigany_Hanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

A mesterséges intelligencia alkalmazása a termékfejlesztések folyamataiban elengedhetetlen egy olyan gyártónak, aki szeretne lépést tartani versenytársaival. A dolgozat során célom volt megismerni a technológia alkalmazhatóságát a Hell A.I. termék esetében a vállalat és a fogyasztók szemszögéből. Elsősorban szekunder kutatást alkalmaztam az energiaital és mesterséges intelligencia történetének témakörében, majd ezt követte a termékbevezetés folyamatának leírása. Ezeket primer kutatással folytattam. Kvalitatív módszerrel feltártam a Hell Energy Magyarország Kft. hátterét egy mélyinterjú elkészítésének segítségével, ahol kitértem a marketingkommunikációs stratégiákra, a termékbevezetés lépéseire, és arra, hogy ezek milyen befolyást gyakoroltak a Hell A.I. termékre. A fogyasztók véleményét kvantitatív kutatással elemeztem egy kérdőív keretein belül, ahol teret kapott az energiaital, a mesterséges intelligencia, és Hell A.I. világa. A dolgozattal szemben felállított elvárásaim teljesültek, hiszen a vizsgálataim kimutatták a technológia alkalmazhatóságát. Reményeim szerint ez a dolgozat példa lehet arra, hogy a vállalatoknak igen is tanulnia kell a mesterséges intelligencia használatát ahhoz, hogy a piacon eredményesek maradhassanak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: innováció, kereskedelem, marketing, márka, márkanév, mesterséges intelligencia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:47
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet