Siklódi Brenda (2024) A VELUX Magyarország Kft. társadalomközpontú marketingkommunikációjának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Siklodi_Brenda_C2V97G.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Siklódi Brenda.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
|
PDF
biralat-faczan.eszter-kulso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A modern üzleti világban sok vállalat számára a profitmaximalizálás és a versenyképesség elérése elsődleges cél, gyakran figyelmen kívül hagyva a társadalmi felelősségvállalás fontosságát és az értékek megtartását. Ez az üzleti szemléletmód nemcsak a vállalatok saját hosszú távú fenntarthatóságát veszélyeztetheti, hanem a társadalom egészét is érinti, miközben csökkenti a bizalmat és a közösségi támogatást. Az elmúlt évtizedekben egyre gyakrabban fordult elő, hogy a nagyvállalatok kizárólag a profitra törekednek, és az értékeket, valamint a társadalmi kötelezettségeket háttérbe szorítják és ezt nem hangsúlyozzák a marketingtevékenységek terén sem. Ennek eredményeként az üzleti döntések gyakran rövid távú nyereségességi célokat szolgálnak, miközben figyelmen kívül hagyják a hosszú távú fenntarthatóságot és a társadalom egészének jólétét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fenntartható fejlődés, fenntartható növekedés, marketingkommunikáció, nagyvállalat, társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |