A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire

Szántó Kinga (2024) A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös_B3DFCX_Szántó Kinga.pdf] PDF
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös_B3DFCX_Szántó Kinga.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SZD.SzantoKinga.pdf] PDF
SZD.SzantoKinga.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (250kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a különböző generációk közösségi média fogyasztását kutattam, az X és a Z generációra fókuszálva. A két generációt összehasonlítottam, bemutatva, hogy milyen történelmi befolyások által gondolkoznak és cselekednek a generációjukhoz megfelelően. Betekintést kap az olvasó, hogy melyek a legismertebb közösségi média felületek napjainkban. Dolgozatomban ismertetem, hogy mi is az az influenszer marketing. Ezeken felül prezentálom a közösségi média fogyasztásának a negatív és pozitív hatásait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: digitális technológia, fogyasztói magatartás, generációs fejlődés, közösségi média, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:47
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet