Szántó Kinga (2024) A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös_B3DFCX_Szántó Kinga.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SZD.SzantoKinga.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban a különböző generációk közösségi média fogyasztását kutattam, az X és a Z generációra fókuszálva. A két generációt összehasonlítottam, bemutatva, hogy milyen történelmi befolyások által gondolkoznak és cselekednek a generációjukhoz megfelelően. Betekintést kap az olvasó, hogy melyek a legismertebb közösségi média felületek napjainkban. Dolgozatomban ismertetem, hogy mi is az az influenszer marketing. Ezeken felül prezentálom a közösségi média fogyasztásának a negatív és pozitív hatásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális technológia, fogyasztói magatartás, generációs fejlődés, közösségi média, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |