László Réka (2024) Influencer marketing elemzés a generációs különbségek tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
László Réka-QBDLA4-Kommunikáció- és médiatudomány-Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
László Réka_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes_Folmeg.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
|
PDF
László Réka-Külsőbírálat_alapképzés_Kufár.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (228kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a generációs eltérések tükrében vizsgálja a tartalomgyártók fogyasztókra gyakorolt eladásösztönző, fogyasztói magatartásra és döntéshozatalra kifejtő hatását. Az influencerek követőik által felállított igényeire, preferenciáira is fény derül, melyet egy új jelenséggel, a paraszociális kapcsolatok kialakulásával hoztam összefüggésbe. A megítélésüket definiáló aspektusok mentén górcső alá vettem a véleményvezérek és követőbázisuk között kialakuló bizalmi, személyes kapcsolatok létrejöttének mozgatórugóját, melynek figyelembevételével vizsgáltam és vontam le következtetéseket a vásárlásra ösztönzés végkimenetelére vonatkozóan.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Alfa generáció, eladásösztönzés, fogyasztói magatartás, influencer, influencer marketing, Paraszociális kapcsolat, vásárlói döntéshozatal, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |