Mircea-Dászkál Írisz (2024) Marketingstratégia a Z-generáció eléréséhez a bankszektorban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
Marketing Stratégia a Z-Generáció Eléréséhez a Bankszektorban_Mircea-Dászkál Írisz.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (38kB) |
|
Előnézet |
PDF
Nyilatkozat1.pdf Download (17kB) | Előnézet |
PDF
Mircea-Dászkál Írisz Birálat - Fabricius.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (112kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja, hogy szakirodalmi és kvantitatív kutatás segítségével áttekintést nyújtson a Z-generációval kapcsolatos legfontosabb tendenciákról és viselkedési mintákról a bankszektorban, valamint, hogy megvizsgálja a hatékony marketingstratégiák lehetőségeit és gyakorlatát a Z-generáció elérése és bevonása érdekében.Ezen körülmények között a bankszektor számára kritikus fontosságú a Z-generáció megfelelő elérése és megszólítása, azonban ez nem egyszerű feladat, tekintettel a generáció egyedi jellemzőire és elvárásaira. Azért is választottam ezt a témát a szakdolgozatom megírásához, mert én is a Z-Generációhoz tartozom, illetve a bankszektorban munkálkodom, így tudok következtetéseket levonni a saját tapasztalataimból. A betérő ügyfelek igényeivel nap mint nap találkozom és egy reprezentatív felmérés segítségével szeretném igazolni a munkám során felismert fejlesztési lehetőségeket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | bank, bankmarketing, marketing, stratégia, Z-generáció | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:47 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:47 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56541 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56541 |
Actions (login required)
Tétel nézet |