Katona Kálmán (2024) A Szurkolói Elégedettség Formálása Kommunikációs Stratégiákkal a Magyar Labdarúgó Élcsapatoknál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Katona Kálmán(R6WJTG)_végleges-v2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
PDF_Katona Kálmán szakdolgozatának bírálata _ Harle Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (201kB) |
|
PDF
1.0-Bírálat-Katona Kálmán-Marosán-2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (243kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja a magyar labdarúgó első osztályban tapasztalható szurkolói elégedettség és a klubok kommunikációs stratégiáinak, összefüggéseinek alapos vizsgálata és elemzése. A kutatás fókuszában áll a szurkolói elégedettség és lojalitás mértékének feltérképezése, valamint annak megértése, hogy hogyan befolyásolják ezeket a tényezőket a klubok által alkalmazott kommunikációs módszerek és stratégiák. A cél egy olyan átfogó kép kialakítása, amely segít megérteni, hogyan lehet javítani a szurkolói elégedettséget és növelni a klubokhoz való hűséget a kommunikációs stratégiák fejlesztésével és alkalmazásával. A szakdolgozat részletesen elemzi majd a szurkolók igényeit, preferenciáit és elvárásait a klubokkal szemben, valamint vizsgálja, hogy milyen kommunikációs eszközök és csatornák segíthetik a klubokat ezeknek az elvárásoknak a megfelelésében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, kommunikáció, kommunikációs stratégia, labdarúgás, szurkolók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |