Koczka Margaréta (2024) A marketing trendek és innovációk alkalmazása és alkalmazhatósága a hazai bankszektorban a fogyasztói elvárások és a versenyképesség tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Koczka Margaréta_HWRDCJ_Diplomadolgozat_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Koczka Margaréta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (281kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat (külső).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketing trendek és innovációk a bankszektor tekintetében jelentős területet képviselnek. A dolgozat ennek elemzésére tér ki, különös tekintettel az e-marketingre. A dolgozat az említetteket a versenyképesség tükrében vizsgálja.A fogyasztói elvárások és a technológiai innovációk egymásra hatást gyakorolva alakítják a marketing során alkalmazott innovációkat és azok tekintetében történő változásokat. A dolgozatban az ezeknek való megfelelés, a bennük rejlő lehetőségek feltárása valósul meg, melyhez szakirodalmi kutatás alkalmazása mellett esettanulmány és kvalitatív, kvantitatív kutatások kerülnek alkalmazásra.A dolgozat a jelenlegi piaci körülmények trendjeit és a jövőben várhatókat is figyelembe veszi.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi gazdaság és gazdálkodás
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, innováció, marketing, trend, versenyképesség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |