Tóth Eszter Alexa (2024) A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tóth Eszter_ZTCVFG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (957kB) |
|
PDF
Tóth Eszter Alex külső bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (342kB) |
|
PDF
Tóth Eszter Alexa.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (263kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az információs technológia rohamos fejlődése új dimenziókat nyitott meg a fogyasztói magatartás tanulmányozása és az üzleti döntéshozatal terén. A mesterséges intelligencia különösen meghatározó tényezővé vált ezen a területen, alapvetően átformálva a fogyasztói magatartást és az online kereskedelmet. A dolgozatom célja az, hogy feltárja és értékelje a mesterséges intelligencia hatását a fogyasztói magatartásra, különös tekintettel az online kiskereskedelmi platformokon. A dolgozatomban előszőr körül járom a marketing és a fogyasztói magatartás fogalmát utána pedig sorra veszem az online fogyasztói magatartás legújabb trendjeit, kiemelve azokat a folyamatokat és viselkedési mintákat, amelyeket az online környezetben megfigyelhetünk. Fő vizsgálatom tárgya az Amazon, a világ egyik vezető online kiskereskedelmi platformja.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Amerikai Egyesült Államok, fogyasztói magatartás, mesterséges intelligencia, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |