A divat fenntartható jövőjének marketingkommunikációja magyar divatipari kkv-k példáin keresztül

Lanczki Laura (2024) A divat fenntartható jövőjének marketingkommunikációja magyar divatipari kkv-k példáin keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lanczki Laura szakdolgozat A divat fenntartható jövőjének marketingkommunikációja magyar divatipari kkv-k példáin keresztül .pdf] PDF
Lanczki Laura szakdolgozat A divat fenntartható jövőjének marketingkommunikációja magyar divatipari kkv-k példáin keresztül .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Lanczki Laura_biralat_KP_2024.pdf] PDF
Lanczki Laura_biralat_KP_2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (231kB)
[thumbnail of Külső bírálati lap, Sziládi Noémi .pdf] PDF
Külső bírálati lap, Sziládi Noémi .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (175kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a hazai mikro-, kis- és közepes vállalkozások példáján keresztül szeretném bemutatni, hogy a magyar ruhaipari kkv-k hogyan kommunikálják a környezettudatosság fontosságát a marketingkommunikáció révén, valamint hogyan nevelik a fogyasztókat a tudatosságra. Emellett azt is vizsgálom, hogy milyen üzleti gyakorlatokat alkalmaznak ezek a vállalkozások, a divatipar környezeti, társadalmi és gazdasági kihívásaira reagálva.Bár korábban már készült néhány magyar vonatkozású tudományos értekezés a fenntarthatóságot fontosnak tartó hazai kkv-król és a magyar fogyasztók használt ruházat iránti motivációiról, illetve problémáiról, azonban a téma még mindig rejt magában kiaknázatlan és feltérképezetlen területeteket. Ugyanis a kkv-k lehetnek az egyik legfontosabb szereplői a fenntartható gazdaság és társadalom felé való átmenet elindításának és irányításának. Dolgozatomon keresztül kívánom szemléltetni a magyar divatipari kereskedések fenntarthatósági törekvéseikről szóló kommunikációt weboldalaikon, közösségi média felületeiken keresztül, fókuszban a fogyasztók bevonásával, a változó kommunikációs folyamatokkal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, fenntartható fejlődés, fenntartható fogyasztás, fenntartható növekedés, fenntarthatóság, kisvállalatok, kisvállalkozások, környezetvédelem, marketingkommunikáció, ruhaipar, textilipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:46
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet