Sinkó Eszter Szolanzs (2024) Sportmarketing és a magyar ökölvívás. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Sinkó_Eszter_BKS60I.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (10MB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Sinkó Eszter Szolanzs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
|
PDF
Sinkó Eszter Szolanzs szd bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (99kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom központi témája a sportmarketing, különös tekintettel a magyar ökölvívás jelenlegi helyzetére. A kutatásom célja az volt, hogy megismerjem az ökölvívás marketingjének jelenlegi gyakorlatát, és olyan megoldásokat találjak, amelyek segíthetnek a sportág népszerűségének további növelésében. Ennek érdekében négy hipotézist fogalmaztam meg, amelyek azt vizsgálták, hogy mely demográfiai csoportok érdeklődnek leginkább az ökölvívás iránt, hogyan viszonyulnak a vidéki és városi nézők a sporteseményekhez, milyen tényezők befolyásolják a női nézők érdeklődését és hogy hogyan hat a sportolók online jelenléte a sportág népszerűségére. A kutatás során kvantitatív módszert alkalmaztam, hogy pontos és megbízható adatokat gyűjtsek a sportfogyasztók preferenciáiról. Ehhez egy kérdőíves felmérést végeztem, amelynek segítségével első kézből jutottam információkhoz a nézők elvárásairól és viselkedéséről. A célcsoportom főként az ökölvívást kedvelő sportfogyasztók voltak. Az eredmények alapján átfogó képet alkottam az ökölvívás jelenlegi helyzetéről, és javaslatokat fogalmaztam meg a sportmarketing stratégiák javítására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | online marketing, ökölvívás, public relations, sport, sportmarketing, sportpiac, szponzorálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |