Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre

Szentmiklóssy Eszter (2024) Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre.pdf] PDF
Élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (539kB)
[thumbnail of Szentmiklóssy Eszter  FOSZK.pdf] PDF
Szentmiklóssy Eszter FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (233kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája a gyerekeket befolyásoló élelmiszer reklámok és azok hatásai. Kutatásom célja, hogy választ keressek arra a kutatási kérdésre, hogy az élelmiszer reklámok milyen hatással vannak a gyerekekre, ezek milyen következményekkel járnak. A mai digitális világban már minden háztartásban megtalálható legalább egy televízió, emiatt elkerülhetetlen, hogy a gyermekek is fogyasszák a műsorokat, reklámokat, azonban ez rendkívül negatív hatással bírhat a fiatal korosztályokra, így célom megtalálni a megoldást az olyan problémákra, mint például a gyermekkori elhízás.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: élelmiszer, élelmiszer reklám, gyerekek, reklám, televíziós reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:46
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet