Szentmiklóssy Eszter (2024) Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (539kB) |
|
PDF
Szentmiklóssy Eszter FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája a gyerekeket befolyásoló élelmiszer reklámok és azok hatásai. Kutatásom célja, hogy választ keressek arra a kutatási kérdésre, hogy az élelmiszer reklámok milyen hatással vannak a gyerekekre, ezek milyen következményekkel járnak. A mai digitális világban már minden háztartásban megtalálható legalább egy televízió, emiatt elkerülhetetlen, hogy a gyermekek is fogyasszák a műsorokat, reklámokat, azonban ez rendkívül negatív hatással bírhat a fiatal korosztályokra, így célom megtalálni a megoldást az olyan problémákra, mint például a gyermekkori elhízás.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszer, élelmiszer reklám, gyerekek, reklám, televíziós reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |