Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők a cukormentes üdítőitalok piacán

Böszörményi Olivér János (2024) Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők a cukormentes üdítőitalok piacán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Böszörményi_Olivér_Szakdolgozat_TBU2WU.pdf] PDF
Böszörményi_Olivér_Szakdolgozat_TBU2WU.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat B.O. (TBU2WU).pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat B.O. (TBU2WU).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (108kB)
[thumbnail of KI Böszörményi Olivér bírálat 202324 tavasz.pdf] PDF
KI Böszörményi Olivér bírálat 202324 tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (472kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezőket vizsgálom a cukormentes üdítőitalok piacán.Szekunder kutatásom során érintem a marketing alapfogalmát, és a marketing mix jelentőségét illetve érintem a társadalmi felelőségvállalás vállalati szinten való fontosságát.A kutatásom folytatásában feltárom és kifejtem a fogyasztói magatartás fogalmát illetve lényeges elemeit.Szekunder kutatásom alapján megfogalmazott hipotéziseimet a primer kutatásom során szeretném alátámasztani vagy megcáfolni. Primer kutatásom első felében egy nagy elérésű kvantitatív módszertan, a kérdőíves megkérdezés segítségével könnyen értelmezhető számszerűsített adatokká alakítottam a fogyasztói oldalon érkezett információkat. A primer kutatás második felében egy kvalitatív módszert a mély interjút választottam ahol a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. egyik marketing Brand Manager-e válaszolt a kérdéseimre a vállalat oldaláról.Az hogy betekintést nyertem mind a fogyasztói mind a vállalati oldalról a fogyasztói magatartásba segített igazolni vagy akár cáfolni a megfogalmazott hipotéziseimet a cukormentes üdítőital fogyasztással kapcsolatban. Eredményeimet összegezve levontam a megfelelő következtetéseket és kifejtettem a javaslataimat a jövőre nézve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Coca-Cola, cukor, cukorbetegség, cukormentes, fogyasztói magatartás, palack, üdítő, üdítőital, vállalati felelősség, zero
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:46
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet