Az e-sport rendezvények szponzorációjának hatása a márkák imázsára és üzleti teljesítményére

Vámos Vince (2024) Az e-sport rendezvények szponzorációjának hatása a márkák imázsára és üzleti teljesítményére. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat - Vámos Vince.pdf] PDF
Záródolgozat - Vámos Vince.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (631kB)
[thumbnail of biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Vámos Vince.pdf] PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Vámos Vince.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (289kB)

Absztrakt (kivonat)

Az e-sport egy dinamikusan növekvő iparág, melyet milliók követnek és támogatnak világszerte. A szponzoráció fontos szerepet játszik az esport szektor fenntartásában és fejlődésében. Elemzésem célja, hogy áttekintse az e-sport szponzoráció jelentőségét, lehetőségeit, hatását és kihívásait.Az e-sport szponzoráció rendkívül vonzó cégek számára, mivel lehetőséget nyújt a széles közönség elérésére, különösen a fiatalabb, technológiára és szórakozásra nyitott generációk körében. A szponzorok által biztosított pénzügyi támogatások lehetővé teszik az esport szervezeteknek és versenyzőknek a versenyszférában való részvételt, eszközök beszerzését és a versenyképesség fenntartását.Emellett a szponzoráció nem csupán pénzügyi támogatást jelent, hanem lehetőséget kínál a márkák számára a közösségi kapcsolatok építésére és erősítésére. Az e-sport események és versenyek támogatása révén a márkák részt vehetnek a közönség aktív részvételében, ami hosszú távú hűséget és elkötelezettséget eredményezhet a márkával szemben.Ugyanakkor az e-sport szponzoráció számos kihívással is jár. Az egyik legnagyobb kihívás az e-sport és a hagyományos sport közötti különbségek megértése és kezelése a szponzorok számára. Az esport kultúrája és közössége jelentősen eltérhet a hagyományos sportokétól, ami új megközelítéseket és stratégiákat igényel a sikeres szponzorációhoz.Összegezve az e-sport szponzoráció jelentős lehetőségeket kínál a márkáknak, de egyúttal kihívásokat is jelent a sikeres együttműködés érdekében. Az iparág folyamatos növekedése és fejlődése mellett a szponzoroknak rugalmasnak és innovatívnak kell lenniük ahhoz, hogy kihasználják az esport világának dinamikáját és lehetőségeit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalomtudományi Módszertan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, alkalmazkodás, e-Sport, imázs, innováció, rendezvény(ek), szponzoráció, taktikai marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:46
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet