Réti Rafael (2024) A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Réti_Rafael_BR9LB6.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (656kB) |
|
PDF
Réti Rafael.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
|
PDF
Reti Rafael kulso biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (44kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a RedBull márka szerepét vizsgálja az extrém sportok marketingkommunikációjában. A kutatás célja annak feltárása, hogy a márka hogyan használja ki az extrém sporteseményeket és a szponzorációkat a fogyasztói elkötelezettség, a márkahűség és az értékesítés növelésére. Elemezni fogom a RedBull innovatív kommunikációs stratégiáit, és azt, hogy ezek hogyan hatnak a célközönség vásárlási döntéseire és a márkahűségre. Ebben a szakdolgozatban a másodlagos kutatási módszerek mellett primer kutatást is végeztem az extrémsportok rajongóinak kérdőíves felmérésével. A kutatás eredményei alapján bemutatom, hogyan tudja a RedBull megtartani vezető pozícióját az energiaitalok piacán, különös tekintettel az extrém sportok világára. A szakdolgozat aktualitását növeli az energiaital-piac és az egészségtudatos életmód iránti növekvő érdeklődés, valamint a vállalati jövőkép kérdései az alapító Dietrich Mateschitz halála után.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, energiaital marketing, extrémsport marketing, marketingkommunikáció, márkahűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |