Gál Panna Barbara (2024) Árképzési stratégiák elemző bemutatása egy autóipari termelővállalat példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Gál_Panna_Barbara_JCYO2I.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (728kB) |
|
PDF
Gál Panna Barbara konzulensi bírálata KKK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (461kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_Gál_Panna_Barbara_külső_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (406kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az autóipar napjainkban kulcsfontosságú szerepet tölt be a globális és a hazai gazdaságban is. A terület rendkívül dinamikusan változik, azonnal reagál a változásokra, folyamatosan új technológiákat és trendeket mozdít elő. A rapid módon változó környezet kihívásokat is hordoz magában, mint például, a Covid-19 és az orosz-ukrán háború okozta alapanyagár növekedés. Vizsgálandó témakör, hogy mi volt a válasza a termelővállalatoknak az említett akadályra. Milyen árképzési stratégiát követtek? Mennyire volt gyors a reakcióidejük? A szakdolgozat többek között az említett kérdésekre is hivatott választ adni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | alkatrészgyártás, autóipar, árképzési stratégiák, kalkuláció és árképzés, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |