Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén

Szőke Boglárka (2024) Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of -Szőke Boglárka Szakdolgozat EZIUXD 2024.pdf] PDF
-Szőke Boglárka Szakdolgozat EZIUXD 2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szőke Boglárka_biralati-szempontok-belso-biralo_Folmeg.pdf] PDF
Szőke Boglárka_biralati-szempontok-belso-biralo_Folmeg.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (251kB)

Absztrakt (kivonat)

Az influencer marketing drasztikusan megemelkedett az elmúlt években, különösen a Z és az Alpha generáció körében. E generációk számára az influencerek inspiráló, hiteles emberek, akiknek véleményét értékelik és követik. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy mi kell ahhoz, hogy az influencerek által készített reklámok a lehető leghatékonyabbak legyenek a fiatalok körében. Ehhez egy kérdőívben megkérdeztem a fiatalok véleményét, valamint egy ismert influencerrel készített mélyinterjú alapján megvizsgáltam, hogy hogyan vélekedik róla a másik oldal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fiatalok, influencer, kutatás, marketing, társadalmi felelősségvállalás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:46
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet