Szőke Boglárka (2024) Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
-Szőke Boglárka Szakdolgozat EZIUXD 2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szőke Boglárka_biralati-szempontok-belso-biralo_Folmeg.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (251kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az influencer marketing drasztikusan megemelkedett az elmúlt években, különösen a Z és az Alpha generáció körében. E generációk számára az influencerek inspiráló, hiteles emberek, akiknek véleményét értékelik és követik. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy mi kell ahhoz, hogy az influencerek által készített reklámok a lehető leghatékonyabbak legyenek a fiatalok körében. Ehhez egy kérdőívben megkérdeztem a fiatalok véleményét, valamint egy ismert influencerrel készített mélyinterjú alapján megvizsgáltam, hogy hogyan vélekedik róla a másik oldal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fiatalok, influencer, kutatás, marketing, társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |