Kincses Krisztián György (2024) A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kincses_Krisztián_György_Y84P3P_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (778kB) |
|
PDF
Kincses Krisztián.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
|
PDF
Bírálat_Szalayné Kotroczó Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (315kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációs tevékenységeit és marketingstratégiáját vizsgálom, különös tekintettel arra, hogy a vállalat miként alakította ki és őrzi meg piaci pozícióját a globális energiaital-piacon. A kutatásom aktualitását alátámasztja, hogy a Hell Energy, mint dinamikusan fejlődő vállalat, rendkívüli sikereket ért el rövid idő alatt, mely részben innovatív marketingstratégiájának és hatékony kommunikációs taktikáinak köszönhető. A dolgozatom célja, hogy részletesen bemutassam, hogyan használja a Hell Energy a különböző marketingeszközöket és kommunikációs csatornákat a márka építéséhez, a fogyasztói elkötelezettség növeléséhez és az eladások növekedéséhez. Ennek érdekében az elemzés során kitérek a vállalat által alkalmazott különböző marketingstratégiákra, mint a célzott reklámkampányok, közösségi média jelenlét, valamint a hírességekkel és sporteseményekkel való kapcsolatok kiaknázása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, online marketing, SWOT-elemzés, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |