Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve

Kalmár Dalma (2024) Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomadolgozat Kalmár Dalma PDBQ8K.pdf] PDF
Diplomadolgozat Kalmár Dalma PDBQ8K.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 06..

Download (5MB)
[thumbnail of nyilatkozat a diplomamunka bizalmas státuszáról.pdf] PDF
nyilatkozat a diplomamunka bizalmas státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (338kB)
[thumbnail of Kalmár Dalma MSc.pdf] PDF
Kalmár Dalma MSc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (691kB)
[thumbnail of Kalmár Dalma_szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Kalmár Dalma_szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (93kB)

Absztrakt (kivonat)

A trade marketing szakma létezése a mindennapokban kevesek számára ismert, ámhatása gyakran érezhető, akár tudat alatt is, köszönhetően a trademarketing- és e-kereskedelmi menedzserek által végzett tevékenységeknek. Az offline és online trade marketing eszközökszámtalan impulzust válthatnak ki belőlünk a mindennapokban, ugyanis találkozhatunk velük másodlagos kihelyezések, displayek,különféle apróbb vásárlásösztönző eszközökformájában a szupermarketekben vagy az online áruházakbanmegjelenő bannerek,pop-up hirdetések, promóciók révén. Bár a vásárlók gyakran nem veszik észre ezeket a trade marketingeszközöket, jelentős hatással vannak gondolkodásukra és fogyasztói viselkedésükre. Az emberek körébenmegfigyelhető folyamatosan változó étkezési szokások következtébenkiemelkedő fontosságú voltszámomra diplomamunkámban egy olyan példát választani, amely megmutatja a trade marketingszakmának a társadalomra és a vásárlási attitűdre gyakorolthatását. Ezért esett a választásom az Alpro-ra,a Danone egyik legdinamikusabban fejlődő éslegsokszínűbbmárkájára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Alpro, Danone, e-kereskedelem, point of sales, trade marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:46
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet