Hotorán Petra (2024) Szolgáltatásmarketing - A magyarországi wellness szállodák marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hotorán Petra - MQELKM - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (860kB) |
|
PDF
Hotorán Petra .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (90kB) |
Absztrakt (kivonat)
Először a magyarországi wellness turizmus helyzetét vizsgálom meg a dolgozatomban. Összehasonlítom a wellness szállodákat és gyógyszállodákat, különbségeket téve közöttük. Felmérem a wellnessturisták motivációját, hogy miért választják kikapcsolódási formának ezt a tevékenységet, illetve azt is, hogy a különböző hatásoknak köszönhetően, hogyan alakult az iparág helyzete 2023-ban. Megnézem, hogyan alakultak a vendégéjszakák, árbevételek a szállodák esetében. A wellness-turizmus makro és mikrokörnyezeti elemzése szintén fontos pillére a dolgozatomnak, ahol STEEP elemzéssel vizsgálom meg a helyzetét a hazai szállodáknak. Dolgozatomban azt is bemutatom, hogy miben különbözik a reklám és a Public Relations, illetve azt is, hogy milyen jelentősége van a PR-nek egy szálloda életében. Kutatásom során azt is kiderítem, hogy hogyan működnek a szállodaiparban a marketingkommunikációs eszközök, melyik a legnépszerűbb formája a marketingkommunikációnak, és hogyan alkalmazzák azt a szálláshelyek. Primer kutatásnak a mélyinterjút választottam, amit a Thermal Hotel Visegrád stratégiai igazgatójával, Nagy-Bándli Zsófiával fogok lebonyolítani, ahol várhatóan őszinte és jól kifejtett válaszokat fogok kapni azzal kapcsolatban, hogy milyen marketingkommunikációs eszközöket alkalmaznak a szálloda életében, ki a célcsoport, és melyik csatornán érik el őket a legkönnyebben. Arra is választ keresek, hogy a szálloda miben különb, mint a versenytársai, milyen erősségei vannak illetve jövőbeli tervekkel kapcsolatban is kérdezem interjúalanyom, hogy a szálloda miket terveznek 2024-re marketingkommunikációs szempontból.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingkommunikáció, online marketing, szállodaipar, vállalati marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |