Lenkei Nikolett (2024) A social media szerepe a fogyasztási szokások alakulásában: Hogyan befolyásolják a social media platformok a fogyasztói döntéseinket, ruházati szokásainkat és az énképünket? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Lenkei Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Lenkei Nikolett_2024május_KÉSZ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (201kB) |
|
PDF
Lenkei Nikolett_külső konzulensi bírálat_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (453kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom során, az volt a célom, hogy a közösségi médiának feltárjam a fogyasztói döntésekre, ruházati szokásokra és az énképre gyakorolt hatását. Részletesen megvizsgáltam a platformok szerepét az online vásárlások, vásárlási szokások, továbbá a fogyasztói viselkedés alakításában. Ezen felül céljaim közé tartozott még az is, hogy megvizsgálhassam a közösségi média hatásait, a termékek megismerését, illetve értékelését. A kutatásom során, azokat az eredményeket kaptam, mely szerint különböző platformok eltérően befolyásolják vásárlási döntéseinket. Emellett fontosnak tartottam megvizsgálni, hogy a közösségi média mennyire jelentős arányban befolyásolja a testképet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, énkép, közösségi média, reklámok, ruházkodás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |