A Mesterséges intelligencia szerepe a marketing kampány tervezésében és a fogyasztói oldallal való kommunikációban

Bartonovszki Gergely (2024) A Mesterséges intelligencia szerepe a marketing kampány tervezésében és a fogyasztói oldallal való kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of bartonovszki_gergely_GC7LX8.pdf] PDF
bartonovszki_gergely_GC7LX8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat_ertekeles.pdf] PDF
Szakdolgozat_ertekeles.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (24kB)
[thumbnail of Bírálat_Bartonovszki_Gergely.pdf] PDF
Bírálat_Bartonovszki_Gergely.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (227kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a Mesterséges intelligencia szerepét kutatja a marketing kampány tervezési folyamatiban és a fogyasztói oldallal való kommunikációban.Kutatja az automatizációt, adaptálási folyamatokat, alkalmazásokat esettanulmányokon keresztül.Lényege a technológia szerepének kutatása a marketing és a kommunikáció területén.Tovább tartalmaz SWOT elemzést, SOST elemzést a tervezés lépéseiről illetve online kérdőíves kutatást melynek eredményei és konkluziói is reprezentálásra kerülnek.Bartonovszki Gergely GC7LX8

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: AI, automatizáció, kampánytervezés, kommunikáció, marketing, Mesterésges Intelligencia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet