Bartonovszki Gergely (2024) A Mesterséges intelligencia szerepe a marketing kampány tervezésében és a fogyasztói oldallal való kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
bartonovszki_gergely_GC7LX8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat_ertekeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (24kB) |
|
PDF
Bírálat_Bartonovszki_Gergely.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a Mesterséges intelligencia szerepét kutatja a marketing kampány tervezési folyamatiban és a fogyasztói oldallal való kommunikációban.Kutatja az automatizációt, adaptálási folyamatokat, alkalmazásokat esettanulmányokon keresztül.Lényege a technológia szerepének kutatása a marketing és a kommunikáció területén.Tovább tartalmaz SWOT elemzést, SOST elemzést a tervezés lépéseiről illetve online kérdőíves kutatást melynek eredményei és konkluziói is reprezentálásra kerülnek.Bartonovszki Gergely GC7LX8
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | AI, automatizáció, kampánytervezés, kommunikáció, marketing, Mesterésges Intelligencia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |