Novák Petra (2024) A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat - Novák Petra vegleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
kutatási terv - Novák Petra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (521kB) |
|
PDF
interjú leiratok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (496kB) |
|
PDF
eredetisegi-nyilatkozat Novák Petra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (360kB) |
|
PDF
Novák Petra Szakdolgozat Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
|
PDF
Novák Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témája a családi vállalkozásunk marketing stratégiájának bemutatása, ami már több mint 20 éve részét képezi a mindennapjaimnak. A témám alapját a marketing mesterképzésem első féléves tantárgyának („Marketingtervezés”) év végi beadandójára építettem, amely a Black Crystal marketingstratégiájára épült és ezt dolgoztam ki részletesebben. A másik téma, amit szeretnék összekapcsolni a cégünkkel, az a mesterséges intelligencia szerepe az emberek és a vállalatok életében. Hiszen ez ma az egyik legaktuálisabb „újdonság”, amivel még a legtöbb vállalkozás csak kísérletezik, hogy hogyan is lehetne beépíteni a használatát a mindennapi munkába. Viszont a nagy áttörést 2022. hozta el, amikor év végéhez közeledve mindenki csak a ChatGPT megjelenéséről beszélt, hiszen bemutatták a legújabb mesterséges intelligenciát. Így tehát kutatásaimban arra leszek kíváncsi, hogy 2022. előtt milyen stratégiákat használtak a vállalkozások, illetve hogy az MI új megjelenésével és használatával, milyen előnyökkel, hátrányokkal kell megküzdenie a cégeknek. Tehát összehasonlítva a 2 időszakot, milyen új módszereket vetnek be a cégek, hogy tartsák a lépést a folyamatosan fejlődő új eszközökkel és ez hogyan hat a stratégiájukra. Én arra az eredményre számítok, hogy alapvetően minden vállalat, legyen szó kisebb, vagy nagyobbról használja a rendelkezésre álló új technikákat, és ez pozitív hatással van a cégek életére, hiszen talán ez meg is könnyíti a mindennapi munkájukat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cash flow kimutatás, értékesítési csatorna, mesterséges intelligencia, mesterséges intelligencia hatása, SWOT-elemzés, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |