A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére

Novák Petra (2024) A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat - Novák Petra vegleges.pdf] PDF
szakdolgozat - Novák Petra vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of kutatási terv - Novák Petra.pdf] PDF
kutatási terv - Novák Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (521kB)
[thumbnail of interjú leiratok.pdf] PDF
interjú leiratok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (496kB)
[thumbnail of eredetisegi-nyilatkozat Novák Petra.pdf] PDF
eredetisegi-nyilatkozat Novák Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (360kB)
[thumbnail of Novák Petra Szakdolgozat Bírálat.pdf] PDF
Novák Petra Szakdolgozat Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (210kB)
[thumbnail of Novák Petra.pdf] PDF
Novák Petra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő témája a családi vállalkozásunk marketing stratégiájának bemutatása, ami már több mint 20 éve részét képezi a mindennapjaimnak. A témám alapját a marketing mesterképzésem első féléves tantárgyának („Marketingtervezés”) év végi beadandójára építettem, amely a Black Crystal marketingstratégiájára épült és ezt dolgoztam ki részletesebben. A másik téma, amit szeretnék összekapcsolni a cégünkkel, az a mesterséges intelligencia szerepe az emberek és a vállalatok életében. Hiszen ez ma az egyik legaktuálisabb „újdonság”, amivel még a legtöbb vállalkozás csak kísérletezik, hogy hogyan is lehetne beépíteni a használatát a mindennapi munkába. Viszont a nagy áttörést 2022. hozta el, amikor év végéhez közeledve mindenki csak a ChatGPT megjelenéséről beszélt, hiszen bemutatták a legújabb mesterséges intelligenciát. Így tehát kutatásaimban arra leszek kíváncsi, hogy 2022. előtt milyen stratégiákat használtak a vállalkozások, illetve hogy az MI új megjelenésével és használatával, milyen előnyökkel, hátrányokkal kell megküzdenie a cégeknek. Tehát összehasonlítva a 2 időszakot, milyen új módszereket vetnek be a cégek, hogy tartsák a lépést a folyamatosan fejlődő új eszközökkel és ez hogyan hat a stratégiájukra. Én arra az eredményre számítok, hogy alapvetően minden vállalat, legyen szó kisebb, vagy nagyobbról használja a rendelkezésre álló új technikákat, és ez pozitív hatással van a cégek életére, hiszen talán ez meg is könnyíti a mindennapi munkájukat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cash flow kimutatás, értékesítési csatorna, mesterséges intelligencia, mesterséges intelligencia hatása, SWOT-elemzés, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet