Éger Norbert (2024) A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Éger Norbert - Diplomadolgozat - A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 06.. Download (1MB) |
|
PDF
avdhA4-88eaba17-771d-4232-82aa-2864383ab8de (Éger Norbert - Nyilatkozat a diplomadolgozat státuszáról).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (534kB) |
|
PDF
Éger Norbert - Megfigyelések és mélyinterjúk leirata - [Diplomadolgozat - A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme].pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 06.. Download (433kB) |
|
PDF
ÉgerNorbert_ HorváthAttila_diplomabírálat_teljes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (165kB) |
|
PDF
ÉgerNorbert_ HorváthAttila_diplomabírálat_kérdések.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (110kB) |
|
PDF
Éger Norbert_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (264kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az online jelenlét kulcsfontosságú a vállalkozások számára, hiszen a célpiacukat az online felületen tudják a leghatékonyabban megszólítani. Az online jelenlét alapja pedig a weboldal. A modern, technológiai alapú világban a vállalkozások számára a weboldal stratégiai fontosságú eszköz. Ez az eszköz azonban a legtöbbször nem a maximális hatásfokán üzemel. Számos tényezőtől függ, hogy az adott célpiac számára mitől működik jól egy weboldal. A kutatásom célja az volt, hogy létrehozzak egy strukturált listát a weboldalmarketing meghatározó elemeiről és ezen elemek belső tartalmairól, melyek együttesen képesek maximalizálni egy weboldal hatékonyságát. A primer kutatásomat kvalitatív módszerekkel végeztem, melyek alkalmasak mélységi adatok gyűjtésére és elemzésére. A UX kutatásokhoz hasonló megfigyeléseket és a megfigyelésekkel párhuzamosan végezett mélyinterjúkat készítettem. A diplomadolgozatom két nagyobb tartalmi egységre bontható. Az első nagy tartalmi egység a vállalkozásom makro, mikro és belső elemzéseit foglalja össze. Minden részhez javaslatok kerültek megfogalmazásra. A második nagyobb tartalmi egység a tizenkét pontos weboldalmarketing lista részletes kifejtését tartalmazza.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatvédelem, adatvédelem jogi szabályozás, e-business, e-marketing - elektronikus marketing, GDPR (General Data Protection Regulation), marketing, weboldal, weboldal tervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |