A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme

Éger Norbert (2024) A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Éger Norbert - Diplomadolgozat - A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme.pdf] PDF
Éger Norbert - Diplomadolgozat - A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 06..

Download (1MB)
[thumbnail of avdhA4-88eaba17-771d-4232-82aa-2864383ab8de (Éger Norbert - Nyilatkozat a diplomadolgozat státuszáról).pdf] PDF
avdhA4-88eaba17-771d-4232-82aa-2864383ab8de (Éger Norbert - Nyilatkozat a diplomadolgozat státuszáról).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (534kB)
[thumbnail of Éger Norbert - Megfigyelések és mélyinterjúk leirata - [Diplomadolgozat - A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme].pdf] PDF
Éger Norbert - Megfigyelések és mélyinterjúk leirata - [Diplomadolgozat - A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme].pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 06..

Download (433kB)
[thumbnail of ÉgerNorbert_ HorváthAttila_diplomabírálat_teljes.pdf] PDF
ÉgerNorbert_ HorváthAttila_diplomabírálat_teljes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (165kB)
[thumbnail of ÉgerNorbert_ HorváthAttila_diplomabírálat_kérdések.pdf] PDF
ÉgerNorbert_ HorváthAttila_diplomabírálat_kérdések.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (110kB)
[thumbnail of Éger Norbert_biralat.pdf] PDF
Éger Norbert_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (264kB)

Absztrakt (kivonat)

Az online jelenlét kulcsfontosságú a vállalkozások számára, hiszen a célpiacukat az online felületen tudják a leghatékonyabban megszólítani. Az online jelenlét alapja pedig a weboldal. A modern, technológiai alapú világban a vállalkozások számára a weboldal stratégiai fontosságú eszköz. Ez az eszköz azonban a legtöbbször nem a maximális hatásfokán üzemel. Számos tényezőtől függ, hogy az adott célpiac számára mitől működik jól egy weboldal. A kutatásom célja az volt, hogy létrehozzak egy strukturált listát a weboldalmarketing meghatározó elemeiről és ezen elemek belső tartalmairól, melyek együttesen képesek maximalizálni egy weboldal hatékonyságát. A primer kutatásomat kvalitatív módszerekkel végeztem, melyek alkalmasak mélységi adatok gyűjtésére és elemzésére. A UX kutatásokhoz hasonló megfigyeléseket és a megfigyelésekkel párhuzamosan végezett mélyinterjúkat készítettem. A diplomadolgozatom két nagyobb tartalmi egységre bontható. Az első nagy tartalmi egység a vállalkozásom makro, mikro és belső elemzéseit foglalja össze. Minden részhez javaslatok kerültek megfogalmazásra. A második nagyobb tartalmi egység a tizenkét pontos weboldalmarketing lista részletes kifejtését tartalmazza.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatvédelem, adatvédelem jogi szabályozás, e-business, e-marketing - elektronikus marketing, GDPR (General Data Protection Regulation), marketing, weboldal, weboldal tervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet