A Crowne Hotel működése és sikerességének titka

Szauter Rebeka (2024) A Crowne Hotel működése és sikerességének titka. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_Szauter_Rebeka.pdf] PDF
Záródolgozat_Szauter_Rebeka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szauter Rebeka_bírálat.pdf] PDF
Szauter Rebeka_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (242kB)

Absztrakt (kivonat)

Témaválasztásom oka, hogy korábbi munkatapasztalatom alapján, volt lehetőségem belelátni egy szolgáltatást nyújtó hotel működésébe, hogy mennyire fontosak az üzleti döntéseik, az alkalmazottak szerepe, valamint a fizikai jellemzők sikerességükben. Tanulmányaim során már tudom, hogy a marketing-mix 4P-jét kiegészítő szolgáltatásmarketinre fókuszáló 3P elemei az emberi tényezők (People), a fizikai tényezők (Physical Evidence), valamint a folyamat (Process), amely azt mutatja, hogy milyen lépések/ döntések során próbáljuk kielégíteni a fogyasztók/ vendégek igényeit egy szolgáltatáson keresztül. Így kutatásomhoz ezeket az elemeket is alapul vettem. Korábban a tanulmányaim során szükség volt egy adott cég elemzésére a már jól ismert marketing-mix elemein keresztül, amelyet azért tartottam érdekesnek, mert a kutatásokból látható volt, hogy minden vállalat más-más tulajdonságok és üzleti struktúra alapján éri el a sikert. Éppen ezért dolgozatomban a Crowne Hotelt szeretném megvizsgálni ezen elemek alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fizikai környezet, marketing, munkaerő, munkaerő képzés, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet