Szauter Rebeka (2024) A Crowne Hotel működése és sikerességének titka. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat_Szauter_Rebeka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szauter Rebeka_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (242kB) |
Absztrakt (kivonat)
Témaválasztásom oka, hogy korábbi munkatapasztalatom alapján, volt lehetőségem belelátni egy szolgáltatást nyújtó hotel működésébe, hogy mennyire fontosak az üzleti döntéseik, az alkalmazottak szerepe, valamint a fizikai jellemzők sikerességükben. Tanulmányaim során már tudom, hogy a marketing-mix 4P-jét kiegészítő szolgáltatásmarketinre fókuszáló 3P elemei az emberi tényezők (People), a fizikai tényezők (Physical Evidence), valamint a folyamat (Process), amely azt mutatja, hogy milyen lépések/ döntések során próbáljuk kielégíteni a fogyasztók/ vendégek igényeit egy szolgáltatáson keresztül. Így kutatásomhoz ezeket az elemeket is alapul vettem. Korábban a tanulmányaim során szükség volt egy adott cég elemzésére a már jól ismert marketing-mix elemein keresztül, amelyet azért tartottam érdekesnek, mert a kutatásokból látható volt, hogy minden vállalat más-más tulajdonságok és üzleti struktúra alapján éri el a sikert. Éppen ezért dolgozatomban a Crowne Hotelt szeretném megvizsgálni ezen elemek alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fizikai környezet, marketing, munkaerő, munkaerő képzés, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |