Digitális kommunikáció szerepe a márkaépítésben

Pintér Viktória (2024) Digitális kommunikáció szerepe a márkaépítésben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PinterViktoria zarodolgozat.pdf] PDF
PinterViktoria zarodolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KI Pintér Viktória bírálat 202324 tavasz.pdf] PDF
KI Pintér Viktória bírálat 202324 tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (468kB)

Absztrakt (kivonat)

A záró dolgozatom bemutatja a digitális kommunikációnak a szerepét a márkaépítésben. Primer és szekunder kutatások segítségével. Szerintem a digitális kommunikáció ma már alapvető fontosságú a márkaépítés terén. A záró dolgozat kiemeli, hogy az online kommunikációs csatornák lehetővé teszik a márkák számára, hogy közvetlenül és interaktívan kommunikáljanak a célközönséggel. Ezek magukba foglalják a közösségi média platformokat, a weboldalakat, az e-mail marketinget és egyebeket. Ezekre a dolgokra keresek válaszokat a dolgozatomban. Az online tér lehetőséget nyújt a márkák számára arra, hogy személyre szabott tartalmakat és üzeneteket közvetítsenek a vásárlók felé. Ezáltal segítenek megépíteni és erősíteni a márkahűséget, valamint pozitív márkaimázst kialakítani. A dolgozatomban lévő primer résznél jobban kitérek inkább az online vásárlás előtti élményekre. Mélyinterjút is alkalmazok. A dolgozat végén pedig levonom a következtetéseket és ismertetem a javaslataimat a témával kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ábrák, digitális média, interjú, marketingkommunikáció, márkaépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet