Az értékesítési osztály kommunikációs megoldásai, nehézségei az Anantara Hotel példáján keresztül

Bata Viola (2024) Az értékesítési osztály kommunikációs megoldásai, nehézségei az Anantara Hotel példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (506kB)
[thumbnail of Biralat_Bata_Viola.pdf] PDF
Biralat_Bata_Viola.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban azt vizsgáltam egy rövid bevezetés után, hogy milyen kommunikációs nehézségei vannak a kereskedelmi munkatársaknak az Anantara hotelben. Először szekunder módszerrel megvizsgáltam a kommunikációt, kommunikációs zavarokat, marketingkommunikációt és az értékesítést. Ezt követően primer kutatással folytattam, amiben elemeztem a hotelből négy kereskedelmi munkatárssal készített mélyinterjút. Itt vizsgáltam közelebbről a kommunikációs zavarokat és az azokra való megoldást, kitérve a végén a személyes indíttatásokra is. A végén olyan következtetéseket vontam le a szekunder és a primer kutatást között, ami megmutatta, hogy a kereskedelmi osztályon dolgozók a legfontosabbnak tartják a kommunikációt a munkakörükben, mégsem fejlesztik azt tudatosan. Ezek után javaslatot tettem, majd röviden összefoglaltam a dolgozatomat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: eladás - értékesítés, kommunikáció az üzleti életben, kommunikáció zavarai, szállodaipar, személyes eladás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet