Bata Viola (2024) Az értékesítési osztály kommunikációs megoldásai, nehézségei az Anantara Hotel példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (506kB) |
|
PDF
Biralat_Bata_Viola.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban azt vizsgáltam egy rövid bevezetés után, hogy milyen kommunikációs nehézségei vannak a kereskedelmi munkatársaknak az Anantara hotelben. Először szekunder módszerrel megvizsgáltam a kommunikációt, kommunikációs zavarokat, marketingkommunikációt és az értékesítést. Ezt követően primer kutatással folytattam, amiben elemeztem a hotelből négy kereskedelmi munkatárssal készített mélyinterjút. Itt vizsgáltam közelebbről a kommunikációs zavarokat és az azokra való megoldást, kitérve a végén a személyes indíttatásokra is. A végén olyan következtetéseket vontam le a szekunder és a primer kutatást között, ami megmutatta, hogy a kereskedelmi osztályon dolgozók a legfontosabbnak tartják a kommunikációt a munkakörükben, mégsem fejlesztik azt tudatosan. Ezek után javaslatot tettem, majd röviden összefoglaltam a dolgozatomat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | eladás - értékesítés, kommunikáció az üzleti életben, kommunikáció zavarai, szállodaipar, személyes eladás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |