Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél

Székely Zsófia (2024) Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Székely Zsófia.pdf] PDF
Szakdolgozat Székely Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Székely Zsófia bírálat.pdf] PDF
Székely Zsófia bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of Külső konzulens szakdolgozat bírálat Székely Zsófia.pdf] PDF
Külső konzulens szakdolgozat bírálat Székely Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy részletesen elemezze az Innovelle Pharma Kft. által kifejlesztett CalciTrio termékcsalád piaci bevezetésének stratégiáit és azok hatékonyságát. A CalciTrio, mint egy innovatív étrend-kiegészítő sorozat, amely a csontegészség megőrzését célozza meg, a magyar és nemzetközi egészségügyi piacon is egyre nagyobb figyelmet kap. A dolgozat fókuszában a vállalat marketingmegközelítéseinek vizsgálata áll, különös tekintettel azokra a technikákra és módszerekre, amelyeket az új termékek sikeres bevezetéséhez alkalmaznak.Munkám során, mint alkalmi munkatárs az Innovelle Pharma Kft.-nél, különleges lehetőségem volt néhány belső marketingfolyamat megismerésére. A megfigyeléseim és tapasztalataim alapján két hipotézist állítottam fel szakdolgozatomhoz: „A 45 év felettiek jobban érdeklődnek a CalciTrio termékek iránt, mint a 18-45 éves korosztály" és „A fogyasztók nyitottak az új termékekre a piac túlkínálata ellenére is". Az étrend-kiegészítő piacának vizsgálata során ez a két hipotézis érdemel kiemelt figyelmet, amelyek az iparág dinamikájának és a fogyasztói magatartásnak különböző aspektusaira világítanak rá.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: egészségmegőrzés, étrendkiegészítők, gyógyszermarketing, gyógyszerpiac, OTC
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet