Szücs Rebeka (2024) A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Szücs Rebeka_A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra_BSC _BGE_KKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelés_Szűcs Rebeka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (59kB) |
|
PDF
Szűcs Rebeka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (621kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a közösségi média, mint digitális marketingeszköz szerepét vizsgálom a zeneiparban. Ehhez feltérképeztem a zeneterjesztés módját a múltban, a digitalizáció és az internet hatását a zenéhez való hozzáféréshez, a jelenlegi fogyasztói magatartást a zeneiparban globális szinten, illetve a zeneiparban használatos marketingeszközöket különös kitekintéssel a közösségi médiára. Primer kutatásom során a hazai fogyasztói magatartást vizsgáltam a zeneiparban, illetve azt, hogy az hogyan illeszkedik a globális trendekkel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, fogyasztói magatartás, közösségi média, marketing, zene, zenemarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |