A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra

Szücs Rebeka (2024) A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Szücs Rebeka_A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra_BSC _BGE_KKK.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Szücs Rebeka_A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra_BSC _BGE_KKK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelés_Szűcs Rebeka.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelés_Szűcs Rebeka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (59kB)
[thumbnail of Szűcs Rebeka.pdf] PDF
Szűcs Rebeka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (621kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a közösségi média, mint digitális marketingeszköz szerepét vizsgálom a zeneiparban. Ehhez feltérképeztem a zeneterjesztés módját a múltban, a digitalizáció és az internet hatását a zenéhez való hozzáféréshez, a jelenlegi fogyasztói magatartást a zeneiparban globális szinten, illetve a zeneiparban használatos marketingeszközöket különös kitekintéssel a közösségi médiára. Primer kutatásom során a hazai fogyasztói magatartást vizsgáltam a zeneiparban, illetve azt, hogy az hogyan illeszkedik a globális trendekkel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, fogyasztói magatartás, közösségi média, marketing, zene, zenemarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet