Lőrincz Hanna (2024) A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat - Lőrincz Hanna 2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Lorincz_Hanna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája a B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül. Úgy gondolom fontos a témával foglalkozni, ugyanis a mai rohanó, digitális világban hatalmas jelentőséggel bír az online jelenlét, és elengedhetetlen egy vállalat tökéletes működésében, hogy jelen legyen valamilyen formában webes felületeken. Készítettem primer és szekunder kutatást egyaránt, melyek több szakirodalom feldolgozásából és két mélyinterjú elkészítéséből álltak. Törekedtem a teljeskörűségre, és igyekeztem minél informatívabbá és érdekesebbé tenni záródolgozatomat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B, B2C, digitális marketing, értékesítés, online hirdetés, stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |