A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül

Lőrincz Hanna (2024) A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat - Lőrincz Hanna 2024.pdf] PDF
Záródolgozat - Lőrincz Hanna 2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül.pdf] PDF
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biralat_Lorincz_Hanna.pdf] PDF
Biralat_Lorincz_Hanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témája a B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül. Úgy gondolom fontos a témával foglalkozni, ugyanis a mai rohanó, digitális világban hatalmas jelentőséggel bír az online jelenlét, és elengedhetetlen egy vállalat tökéletes működésében, hogy jelen legyen valamilyen formában webes felületeken. Készítettem primer és szekunder kutatást egyaránt, melyek több szakirodalom feldolgozásából és két mélyinterjú elkészítéséből álltak. Törekedtem a teljeskörűségre, és igyekeztem minél informatívabbá és érdekesebbé tenni záródolgozatomat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: B2B, B2C, digitális marketing, értékesítés, online hirdetés, stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet