Digitális eszközkezelők és dizájn rendszerek a marketing alkalmazásában

Győrfi Blanka (2024) Digitális eszközkezelők és dizájn rendszerek a marketing alkalmazásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Gyorfi_Blanka - Szakdolgozat (2024).pdf] PDF
Gyorfi_Blanka - Szakdolgozat (2024).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Gyorfi_Blanka - Kulso_biralat.pdf] PDF
Gyorfi_Blanka - Kulso_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_mesterképzés_Győrfi Blanka.pdf] PDF
Bírálat_belső_mesterképzés_Győrfi Blanka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (74kB)

Absztrakt (kivonat)

Az első nagy fejezetben áttekintést adok a dizájn rendszerek általános ismereteiről – ebben igyekszem a valós világ vezető példáit is felhozni, ésbemutatok egy saját magam által készített rendszert is egy létező vállalkozás számára. Ezáltal remélem az olvasó egy „kézzelfoghatóbb” élményt is kap, nemcsak a globális nagyvállalatok világából, hanem kisebb skálán mozgó felhasználói esetekből is. A fejezet első harmada a vonatkozó elméletet tekinti át, a második része gyakorlati példákat mutat be a világból, a harmadik része pedig a saját magam által készített dizájn rendszerbe nyújt betekintést.A második nagy fejezetben a dizájn rendszerek vállalati megvalósulásának egyik fontos tartóoszlopáról, a digitális eszközkezelő (DAM) rendszerekről írok, ezen belül szinténbemutatok egy saját gyakorlati élményt, a munkahelyemen éppen bevezettünk egy ilyen rendszert.A fejezet felépítése az első fejezethez hasonlít, először a szükséges elmélet, majd gyakorlati kérdések és harmadik alpontban a projektet mutatom be.A dolgozatom harmadik nagy fejezetében pedig a kutatásomat mutatom be – kétféle kérdőívet készítettem. Az első a dizájn rendszerekkel kapcsolatos mélyinterjúnak tekinthető, a második pedig a DAM rendszerekkel kapcsolatos általánosabb kérdőív. Figyelembe kellett vennem, hogy az első témához a marketing szakemberek és dizájnerek egy szűkebb csoportja tud csak tartalmasan hozzászólni, míg a második témával kapcsolatban sokkal többeknek van közvetlen tapasztalata.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, design, digitalizáció, marketing, rendszerek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet