Employer branding az építőiparban - közösségi média fókusszal

Ducsai Gréta (2024) Employer branding az építőiparban - közösségi média fókusszal. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_DUCSAI_GRÉTA_I5J5JK_EMPLOYER BRANDING AZ ÉPÍTŐIPARBAN_KÖZÖSSÉGI MÉDIA FÓKUSSZAL.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_DUCSAI_GRÉTA_I5J5JK_EMPLOYER BRANDING AZ ÉPÍTŐIPARBAN_KÖZÖSSÉGI MÉDIA FÓKUSSZAL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (959kB)
[thumbnail of Ducsai Gréta_szakdolgozat értékelés_Janka Miklós.pdf] PDF
Ducsai Gréta_szakdolgozat értékelés_Janka Miklós.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (112kB)
[thumbnail of Ducsai Gréta.pdf] PDF
Ducsai Gréta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (240kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom elsődleges célja az volt, hogy megtudjam mely employer branding eszközök alkalmazása a legnépszerűbb az építőipari vállalatok körében. Emellett nagy hangsúlyt fektettem a közösségi oldalak jelentőségére is. Szerettem volna megtudni, hogy az építőipari vállalatok hogyan alkalmazzák a social media platformokat employer branding folyamataik során, illetve hogy mely közösségi média felület használata a legnépszerűbb. Továbbá szerettem volna megtudni azt is, hogy milyen elvek mentén alakítják ki employer branding stratégiájukat az építőipari vállalatok.Ahogy már fentebb is említettem, az építőipar világa mindig is közel állt hozzám, hiszen családom több tagja is az építőiparban tevékenykedik, valamint jelenleg én is egy építőipari vállalatnál dolgozom HR területen. Mivel munkám során a HR számos területére betekintést nyerek, így azzal tisztában voltam, hogy az a vállalat, ahol én dolgozom milyen employer branding folyamatokat részesít előnyben, viszont kíváncsi voltam, hogy más építőipari vállalatoknál milyen munkáltatói márkaépítési módszereket alkalmaznak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: emberi erőforrás menedzsment, építőipar - építészet, közösségi média, márkaépítés, munkáltató
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet