Kocsis Borka Réka (2024) Kríziskommunikáció a divatiparban, a Balenciaga 2022-es botránya alapján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ A DIVATIPARBAN, A BALENCIAGA 2022-ES BOTRÁNYA ALAPJÁN_ARX9A6_Kocsis Borka Réka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
KocsisB_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (90kB) |
|
PDF
Kocsis_Borka_Réka-Szakdolgozat_bírálati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (49kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom fő témája a Balenciaga 2022-es botránya köré épül és azt elemzi a különböző kríziskommunikációs eszközökkel, főként a közösségi média platformokra fokuszálva. Elsősorban a kríziskommunikáció különböző eszközeit mutatom be, majd azok használatát a divatiparban, mindezek után pedig a Balenciaga divatcég történetét vezetem be és mindezek alapján elemzem és vonom le a konzekvenciákat a 2022-es botránnyal kapcsolatban. A fő kutatási kérdéseim arra keresték a választ, hogy mennyire volt effektív a Balenciaga kríziskommunikációja és hogy emellett működött-e a hallgatás eszköze. Továbbá az elemzéseim során arra is választ kerestem, hogy lehetséges-e egy botrány kitörése a közösségi média platformokon és képes-e egy divat cég tisztára mosni a nevét a botrányok után.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, közösségi média, online kommunikációelmélet, válságkezelés, válságkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |