Zelovics Zita (2024) A parfümcsomagolás szerepe a fogyasztói döntésekben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakdolgozat_ Zelovics Zita.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Zelovics Zita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (768kB) |
Absztrakt (kivonat)
A csomagolás és a marketing az üzleti világ fontos területeit képezik, amelyek alapvető szerepet játszanak a termékek sikerében és értékesítésében. A csomagolás már régóta nem csak a fizikai védelmet szolgálja, hanem az esztétikai vonzerő és a márkaidentitás kifejezése révén befolyásolja a vásárlók döntéseit. Ebben a szakdolgozatban azt vizsgálom, hogy hogyan befolyásolja a parfümök csomagolása a vásárlók döntéshozását, különös tekintettel a Gucci márkára. A kutatás célja, hogy feltárja a parfümcsomagolás fontosságát a vásárlói döntésekben, és megvizsgálja, hogyan alkalmazza a Gucci a csomagolás esztétikáját és marketingstratégiáját a fogyasztók vonzalmának és elkötelezettségének növelése érdekében. Az elemzés során részletesen vizsgálom a Gucci parfümök csomagolásának jellemzőit, és kiemelem azokat az aspektusokat, amelyek hatással lehetnek a vásárlók érzékenységére és vásárlási döntéseire.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, csomagolás, döntési folyamat, reklámpszichológia, termékdesign |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |