A parfümcsomagolás szerepe a fogyasztói döntésekben

Zelovics Zita (2024) A parfümcsomagolás szerepe a fogyasztói döntésekben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat_ Zelovics Zita.pdf] PDF
Szakdolgozat_ Zelovics Zita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Zelovics Zita.pdf] PDF
Zelovics Zita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (768kB)

Absztrakt (kivonat)

A csomagolás és a marketing az üzleti világ fontos területeit képezik, amelyek alapvető szerepet játszanak a termékek sikerében és értékesítésében. A csomagolás már régóta nem csak a fizikai védelmet szolgálja, hanem az esztétikai vonzerő és a márkaidentitás kifejezése révén befolyásolja a vásárlók döntéseit. Ebben a szakdolgozatban azt vizsgálom, hogy hogyan befolyásolja a parfümök csomagolása a vásárlók döntéshozását, különös tekintettel a Gucci márkára. A kutatás célja, hogy feltárja a parfümcsomagolás fontosságát a vásárlói döntésekben, és megvizsgálja, hogyan alkalmazza a Gucci a csomagolás esztétikáját és marketingstratégiáját a fogyasztók vonzalmának és elkötelezettségének növelése érdekében. Az elemzés során részletesen vizsgálom a Gucci parfümök csomagolásának jellemzőit, és kiemelem azokat az aspektusokat, amelyek hatással lehetnek a vásárlók érzékenységére és vásárlási döntéseire.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: arculat - image, csomagolás, döntési folyamat, reklámpszichológia, termékdesign
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:44
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet