Veress Eszter Emőke (2024) Az influencer marketing vizsgálata, a szépségkirálynők esetére kivetítve. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Veress Eszter Emőke SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (848kB) |
|
PDF
Veress Eszter - Külső Konzulensi Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (50kB) |
|
PDF
opp_szépségsocial.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (294kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ez a munka, az influencer marketing bemutatására készült, a szépségkirálynők influencer marketinges stratégiáival kiegészülve. Az influencerek olyan egyének, akik jelentős követőbázissal rendelkeznek a közösségi média platformjaikon, például az Instagramon, YouTube-on, TikTok-on vagy Twitteren. Rendszeres tartalommegosztásuk révén óriási befolyást gyakorolnak követőikre, akiknek vásárlási döntéseire, véleményalkotására és életstílusára is hatással lehetnek. Az influencer marketing egy olyan stratégia, melyben vállalkozások, cégek vagy márkák választanak egy hiteles tartalomgyártót, aki illeszkedik az ő értékrendjükhöz, és meghívják egy alkalmi vagy akár hosszú távú együttműködésre. Egy influencernek számos kritériumnak kell megfelelnie ahhoz, hogy sikeres legyen a munkájában, de bárki lehet influencer, ha rendelkezik bizonyos képességekkel és tulajdonságokkal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, influencer marketing, közösségi média, mikro influencer, szépségkirálynők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |