Egy vállalat, szervezet hírnevének értéke - hírnévmenedzsment

Sári Zsanett Katalin (2024) Egy vállalat, szervezet hírnevének értéke - hírnévmenedzsment. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Egy vállalat, szervezet hírnevének értéke - hírnévmenedzsment.pdf] PDF
Egy vállalat, szervezet hírnevének értéke - hírnévmenedzsment.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Sári Zsanett_külső bírálat.pdf] PDF
Sári Zsanett_külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)
[thumbnail of opp_hírnév.pdf] PDF
opp_hírnév.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (297kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat egy vállalat, szervezet hírnevének értéke - hírnévmenedzsment témájában írtam. A dolgozat elején tisztáztam, hogy a hírnévnek milyen általános jelentése van. Ehhez a témához szorosan kapcsolódnak az imázs, az identitás, továbbá a márka fogalmai, így a következő fejezetekben ezeket tárgyaltam és dolgoztam fel szakirodalmak segítségével. Fontosnak tartottam részletesen beszélni arról, hogy mit is nevezünk vállalatnak. A témakörön belül beszámoltam arról, hogy mit érdemes mindenképpen tudni a szervezeti magatartásról, valamint egy vállalatnak milyen céljai lehetnek. Az, hogy egy céget mennyire határoz meg a hírnevének értéke és a hírnévnek milyen hajtóerői vannak részletesen kifejtettem. A Public Relations egy a témához jelentősen kapcsolódó fogalom, amit igyekeztem a lehető legrészletesebben kibontani. Napjainkban különösen fontos a közösségi médiai jelentét egy szervezet szempontjából, dolgozatomban erről is írok, továbbmenvén pedig beszámolok róla, hogy a cégvezetőnek mekkora szerepe van egy vállalat hírnevének alakulásában. Szakdolgozatom végén pedig arról értekezek, hogy mi történik akkor, ha sérül a hírnevünk és gyakorlati példákat is hozok kríziskommunikációra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hírnév, kríziskommunikáció, márka, menedzsment, PR
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:44
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet