A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában

Lóber Alexandra (2016) A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lóber-Alexandra-Szakdolgozat_jav.pdf] PDF
Lóber-Alexandra-Szakdolgozat_jav.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szeles Péter
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens,dr,Budapesti Gazdasági Egyetem

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Facebook, Online kommunikáció, Reklám, Coca-Cola Company
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 06. 11:07
Utolsó módosítás: 2021. Már. 25. 15:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet