Lóber Alexandra (2016) A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Lóber-Alexandra-Szakdolgozat_jav.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Közösségi média, Facebook, Online kommunikáció, Reklám, Coca-Cola Company |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 06. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 25. 15:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |