Pálfy Brúnó (2024) A klasszikus médiaeszközök létjogosultsága a digitális átalakulás korában – A Lidl Magyarország perspektívája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Pálfy Brúnó_FINAL2_signed.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 12.. Download (21MB) |
|
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020-Kitöltve-ALÁÍRVA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (112kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelés és bírálat_Pálfy Brúnó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (175kB) |
|
PDF
SZD.PálfyBrunó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (412kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a klasszikus offline médiaeszközök létjogosultságát vizsgálja a digitális átállás korában, Magyarország piacvezető kiskereskedelmi lánca, a Lidl Magyarország Bt. perspektívájából. A magyarországi offline médiapiac aktuális helyzetének, pillanatnyi trendjeinek és legnagyobb kihívásainak feltérképezése mellett, a Lidl Magyarország Bt. vezető marketingszakembereinek segítségével vizsgálom, hogy a vállalat életében miért, meddig és milyen formában lesznek jelent a vizsgált eszközök.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, kiskereskedelem, közösségi média, média, médiakutatás, médiapiac, médiastratégia, médiatervezés, szakdolgozat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |